HAPPY NEW YEAR !

sitter i pjamas än och bara segar. Mamma kom hem från jobbet idag efter att ha kännt sig väldigt dålig förkyld osv. Så när jag blir frisk kommer en annan sjukling in i bilden haha !

jag vet inte varför men den här gången längtar jag verkligen hem till svearike! känns inte alls kul att vara här den här gången. det suger. ikväll blir det fira nyår med mor. äta bakpotatis & lövbiff, se en film och bara ha det mysigt. jag kom på varför mina nyårs firanden har sugit varje år. jag firar dom med fel personer hehe. Nerå, förra året var kul hos nattis, andra året igen vetifan vad jag gjorde (?) och förrförra var jag på bohusgården och umgicks med ehm ja! Inte äns värt att ta upp det här !

detta året har jag bestämmt mig för kommer bli den bästa. tjäna pengar till sommaren, resa, hitta pojkvän (?) , må bra! Inte bekymmra mig över så mkt. även dra ner på alkoholen ! funderar på mina nyårs löften. Har ni några? ..


love/ jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0