spårlöst.

kollar nu på spårlöst. rätt intressant faktist, idioter som lämnar bort sina barn, förstår inte hur vissa tänker. Det finns väl alltid en förklaring, men dom som inte har de borde fan inte skaffa barn från första början!! De är annat än tv programet familjen annorlunda hehe. Härliga familjer som älskar barn, dock skulle jag aldrig vilja ha så många. Men att se dom som verkligen älskar att vara en stor familj e underbart.

Väntar på simone som ska komma ner till mig och se film! Blir my sisters keeper igen. Vilken jäkla film. När jag såg den igår så tänkte jag exakt hela tiden på mina syskor. Tänk om martina skulle ha leukemi ? Sjukhuset fram och tillbaka, alla bi verkningar från medeciner, jämt och ständigt vara orolig om vad som händer nästa gång! Jag kände bara att jag är så glad över att min familj är friska. Jag vet inte vad jag skulle göra om något skulle hänt om martina och kristian skulle bli allvarligt sjuka, någon olycka inträffa och framför allt någon skulle gå bort. Jag hade aldrig i hela helvetet klarat av de! Även mamma, min andra halva. Man ska vara glad över att man har sina nära och kära och inte deppa över andra saker! Jag älskar er min familj <3 ni är dom absolut bästa i helva världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0