ett vad helt enkelt ..

tjenix, allt fint ? med mig är de ok. Lite sega tider just nu men någon gång vänder de. Eller hur ? Tur de. Hoppas de vänder snart.. i onsdags var vi ute. Jag, sis, brorsan, jonas, ute träffade vi jögga & tommy .. Det var jätte kul fast alla lyckades att bli redigt fulla. De var lite skummt att de slog lika mycket på alla. Hände en galen grej på natten. Min kära syster, vrf lyckas jag aldrig sluta förvånas? Tur de gick bra iaf.

Ikväll vet jag inte vad som sker, får hoppas på nått skoj. Nattis o dom skulle till köket så får se om man kanske hänger med dit? ja ingen aning .. vi får se vi får se..




jo om de där vadet, jag och min bror har bestämmt oss för att tävla , i en månads tid ska vi köra. Tänker inte säga vad, de får vara en hemlight, men jag har bestämmt mig att jag ska ta mig fan vinna. mycket som står på spel hihi.


kommer lite bilder senare från i onsdags :)

over&out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0