ut i det iskalla.

Nu ska jag ut i det iskalla vädret och gå en promenad. Ner till jobbet tänkte jag och se om de är någon som vill dricka kaffe med mig hehe. :) det är nog de bästa med det jobbet att man kan gå dit även om man e ledig, inga problem alls, gå dit säga hej och ta en koppkaffe om man har tråkigt t.ex :) en bra arbetsplats helt enkelt hehe!

nu är det bara två dagar kvar tills vi åker hem ska bli skönt :) Träffa sis och bror, lillan m.m .. ska försöka komma mig till göteborg med så jag får fixat mitt hår, behöver göra ny förlägning. :) börjar bli bra slitet och tovigt fast jag haft det soppas länge, så är riktigt impad på denna gången. Men jobbigt när håret växer och slingorna " växer tillsammans " man kan aaaldrig sluta pilla..


måste även säga att jag är så glad för min syster :) hon har hittat mannen i sitt liv och man ser på henne hur glad hon är! hon är verkligen värd det här. :) desutom en riktigt bra kille. han har allt som martinas dröm karl ska va!!


ne detta blev ett rätt tråkigt inlägg men ska ta och gå neråt stan nu! kommer ta evigheter :)

love/jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0