Saknad.

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Ordet farmor gör mig ledsen. Jag saknar dig så inåthelvete. Vill ha dig här. Jag vill prata ut med dig, jag vill ha dig här. Hos mig, du ska inte vara uppe i himlen , du ska vara med mig. När jag sa hejdå till dig på sjukhuset var något av det värsta jag varit med om. Jag sa våra ord. " tre ord, jag älskar dig " och de tar all kraft ur mig att tänka på de ögonblicket. Ibland så blir jag arg på dig för du lämnade mig så tidigt. Du var inte den gamla farmorn som satt o spela bingon. Du gick och köpte skyhöga klackar, tyckte mina peircingar var fräcka, köpte dyra skinjackor och riktigt läckra läppstift! Du var en super farmor, du var min. Nu vet jag du har det bra, bra med farfar, vet på ett säkert sätt. Jag saknar ditt leende, dina kramar, dina läppar säga " min tös, min lilla docka, tre ord jag älskar dig "


Nu blir jag så jävla ledsen igen. Men nu känner jag att du e med mig hela tiden. Du e i min närvaro hela tiden och kommer titta till mig ! Tack för du var min farmor ( även min systers ) hälsa farfar att han oxå finns i mina tankar för jämnan! Men ni ger mig ett leende på läpparna bara tanken av att ni e tillsammans! ytterligare 3 ord, jag älskar er.




tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0