19 maj.

solen skiner och de e helt underbart väder !! :) Igår åkte jag och mamma till göteborg för ta ut och sätta i nyss löshår :) gjorde ont, de tog tid, och blev rastlös men de är som de är! Satt väl där ca 3½ timme pga de var svårt att ta ut de! Sen så åkte vi raka vägen hem, eller gick in på rut m. flera och titta lite! Hittade en rutig skjorta, sommar kläning och lite bös hit o dit =) Blev nöjd med dagen!

Idag har jag varit ute till typ nu, först blev de kaffe på expresso house sen gick jag till frisören och klippte upp håret! blev jätte bra och e super nöjd med mitt nya sommar frächa hår :) tummen upp!!!


Ska göra iordning mig för ska åka till torp med kristian, älsklings brorsdotter och mamma! Först hämta upp lillan på dagiset bara:)

höres sen :) over&out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0