31 maj

hejs hopp!

Fan vad mycket det hänt det sista! Jag mår jättejätte bra och bara mår bra !  =) 

förra veckan var ju jag som sagt på arbets interjuv, tyckte det kändes bra och det blev jobb !! Jag fick de! Börjar på onsdag! Känns pirrigt men vafan, de kommer gå så bra!! Sen i slutet av förra veckan typ torsdag? då ringde skolan mig och berätta att jag kommit in! Börjar 6 september. Hur bra är inte de?? känner mig riktigt taggad för att plugga alltså.. Alla bitar börjar falla på plats och jag känner mig bara glad!

på lördag bär det av till göteborg för en hel dag med sis! kanske gå en runda på liseberg? På kvällen ska vi ju på green day! hur rockigt kommer inte det bli då!? Så jäkla härligt, sitta på ullevi, dricka en kall, lyssna på ett av världens bästa band och bara NJUTA!!!!!! sen blir det ju kanske stockholm, men de är hemligt än! ;)



Jag känner mig lycklig, känner det börjar gå bra för mig nu!


i helgen festade vi fast vi egentligen inte skulle! Sluta med att festen blev kanon samt utekvällen! Vi var på harrys och herjade runt! Träffa goa eleine som jag saknat som fan!!! Drog några härliga moves innan vi blev avbrytna *host* drack teuqila och träffade massvis med roliga folk!! Skulle egentligen på ef till kristian men blev inte så!



Lägger upp några bilder.
over&out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0