Orättvist.


Läste en blogg jag har följt väldigt länge! Den bloggen ger mig lycka, kärlek & värdighet! Man blir glad. Handlar om en familj som har allt man kan tänka sig. I sina blogg inlägg berättar hon om sin underbara vardag tillsammans med sin dotter & pojkvän! Dom är förlovade & har väntat sitt andra barn! man har gått in och kollat hur de går för dom p.ga de jag fått av bloggen så är dom verkligen värda de där alla vill ha! Man har läst / sett bilder hur magen har vuxit, vad dom har gjort och hur deras dotter växer, utvecklar sig & hur mycket dom älskar varandra, henne och det nya barnet som är på väg!!

igår gick jag in för att läsa, och jag blir så arg och jag kände hur mina ögon blev blötare och blötare för varje ord, mening, rad jag läste. Kändes som mitt hjärta slets ut! De var den lyckliga familjen som väntade på sitt lilla lilla mästerverk dom gjort tillsammans.. Den som dom längtat mest efter att få se. jag läste att doktorn dom var hos hörde inga hjärtslag & dom fick föda ut sitt döda barn! OSV OSV. hur hon kämpade, försökte och slet. Dom hade henne i ett dygn efter och ville inte släppa henne. Dom var inte redo. Att föda ut sitt döda barn är långt ifrån okej. Hon berättar även dom har beställt en liten kista men lite större så deras dotter kunde lägga ner teckningar, snuttefilt osv!


Livet är så jävla orättvist, här föds barn dag ut och dag in som inte SKA bli uppfostrade av deras föräldrar, barn föds som inte kommer bli bra behandlade, dom som inte ens vill ha barn, hemlösa, misshandlade av föräldrarna osv. Jag tycker det är förjävligt. Samma fråga ställde jag när linnea, farmor, farfar dog! varför !? Jag får inte in de i huvudet.


Men som sagt, jag lägger en varm tanke till den familjen som är drabbad som får stå ut med den hemska smärtan och fortsätta leva sitt liv med hålet i sitt hjärta utan den lilla!! Jag hoppas och jag tror på er ( fast jag inte har någon aning om hur ni e privat ) jag tror verkligen på er!!


jag tror linnea sitter uppe läser en saga för alla dessa bebisar som tas i från världen alldeles alldeles för tidigt!




Kommentarer
Postat av: Emma Siljeholm

Jag blir helt rörd av ditt inlägg, kan tillägga att dom är så fantastiska i verkligheten som bloggen speglar, allt är så orättvist...

2010-05-18 @ 16:32:00
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0