en sån kväll..

fyfan i helvete vad skoj jag hade igår, blev en aning susig men jag hade så jäkla kul! syn sis inte var där, men hon träffa jag ju senare på kvällen. Det var snoppar, oljor och vibratorer (?) överallt. Jag fick beställt till mig och martina?!?!?!?? hahah. Tog en taxi buss med alla tjejer, vi var nog 10-12 stycken ? jag lanine och ylva hoppade av för att gå till ken som hade fest, träffade bla. sis & sanna. Massvis med folk och ett jävla liv. Marcus körde ner oss till mortens och vi gick in och dansa fan röva av oss. Hur kul som helst! Där träffa vi linda jimmy osv. Körde stand by me i piano baren som ALLTID. En riktigt klassiker. 

Nu ska jag hoppa in i dushen för att sen åka o festa hos martina! Tror johan o hans kompisar skulle komma dit !


Tack alla tjejer iaf för gårdagen! Hade de hur kul som helst <3
OVER&OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0