haelu.

sitter i soffan & kollar lite oc. Skulle egentligen åkt till danmark över dagen idag med sis johan & mams. Men jag har mått så illa i två dagar nu så jag pallade inte med det. Men finns de resor imorn så kör vi påt då. Kännt mig helskum. Igår somnade jag vid 18.00 vaknade när pappa kom på besök klockan 21.00 sen vid 23.30 somnade jag igen och vaknade 10.00 idag. Sovit som en idiot men känner mig fortfarande sleten. mår iaf bättre nu och känns jäkligt gött. Får hoppas de finns turer ledig imorn så man kan åka!! Sen så på fredag e vi bjudna till linda som fyllt 21. Ska bli kul det med. Åker väl antagligen till norge till helgen. Lördag eller söndag. För att försöka och jobba lite! Pengarna kommer ju inte av sig själv + de börjar bli lite tomt i plånboken om man säger så!



Ska sätta på en film och äta lite mammas bästa lasange.
OVER&OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0