if it means alot to you.

a day to remember - if it means alot to you. Vilken låt ..


jag tycker att just nu för det mesta känns allt jobbigt, mina tankar slutade vara i göteborg. Dom hade slutat helt.. Men de är en liten jävla bit som jag inte lyckas fått bort än.. och jag vill så gärna, jag vill så gärna ha bort den och dig ur mitt liv. Jag känner så mycket avsky, så mycket hat, det e vidrigt. Jag vill träffa någon ny, de är det jag vill mest av allt. Men när jag väl träffar någon så känns det .. förbjudet, jag ska inte vara lycklig.. så enkelt är de. Det är så det känns.. Vet inte varför men de är så det känns.. Jag tror att de finns en kille som verkar riktigt intressant. Men frågan är om jag vågar ta steget och testa. Mmm det är ju de.

känns även piss att åka till norge, jag känner inte alls för de. det suger.


jag känner att allt går emot mig nu, jag vill hjälpa min pappa, men jag lyckas inte hur mycket jag än försöker.

jag vill testa ta steget, jag vill känna suget på norge och tjäna pengar, jag vill hjälpa min pappa, jag vill åka till thailand 2 veckor. Jag vill härifrån.. Inte mycket som går så bra nu hehe..


lovar att de kommer ett mer posetivt inlägg sen..
over/out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0