ingen utgång..

hey, sitter och slappar i soffan och nyss kollar på en film! :) skulle egentligen gått ut idag men de blev inte så. vart lite för bakis idag eftersom vi var ute igår.. jag och martina för festa hemma hos henne.. sen gick vi till mortens och träffa susann! :) blev bättre än vad jag förväntat mig faktist.. Träffa ett gäng jätte goa killar som vi satt med och drack.. :) klockan blev mkt och jag hade fullt upp med mitt haha! men vartfall så kom jag hem idag vid 10.30.. Känns gott att jag nu kommer in på mortens, eller de ska iaf inte va några problem nu när ja ska fylla 20. man lyckas alltid ha roligt där.. vaknade vartfall i morse med en sån jävla huvudvärk..  fick ringt en taxi så jag kom hem.. :) åkte med martinas gamla lärare så de var la lite sådääär.. hehe. Kom vartfall hem, var fortfarande full, martina låg i min säng och snarka och såg inte så för fräch ut heller haha!

aja, de vart iaf en jätte lyckad kväll. :)
nu ska jag snart sova imorn äre en ny dag. kanske träffa malin och fika! hade varit mysigt.
over&out.

jessica henrik och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0