en fruktansvärd skum helg.

mitt humör har nog gått från bott till topp! i fredags var de fest hos min syster. Det var jag, sis, sanna, linda, therez, charlen(?) och therez bror. Allt var så fruktansvärt konstigt när dom kom. Therez berätta något så skumt, otrevligt, skönt, ledsamt, lyckligt för mig. Jag kan inte berskriva i ord för de hände något jag ALDRIG varit med om.. Jag trodde inte på det då pga mina tårar bara forsade och jag var så ledsen, Pratade sedan ut med therez och linda. Även sis och de kändes lite bättre. fick rycka upp mig och gå ut med dom inte tänka på de som vart! Men åkte hem vid 1 för jag klarade inte av och va kvar ute, jag kom hem jag grät ytterligare halva natten.

Dagen efter hade jag sån migrän ( inte bakfylla tro de eller ej ) så att jag inte kunde öppna mina ögon. Det var HEMSKT. Grät ytterligare den dagen men nu känner jag mig på nått sätt glad.

skumt,

OVER&OUT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0