16 maj.

hejs, inte bloggat på ett tag, haft fullt upp!
varit i tyskland, varit mycket med min bror, haft helgalna ute kvällar & mått på topp!

Jag kristian och mamma åkte över till kiel, skulle köpa alkohol till ulf, jag och kristian bestämmde även att vi skulle ta och bygga en bar på hans balkong pga den blivit så fin när vi alla hjälpts åt och greja :) Vi åkte till sprit affärer och köpte mängder med sprit, whiskey & shott! Åkte till ikea och köpte hyller och allt sånt där! Sen på båten hem festade vi ordentligt, hade skit kul & de var skönt att bara umgås med min bror, vi fick pratat om massa grejer och bara umgåts som syskon! Blev lite för fulla så va en jävla natt !

vi kom hem bakfulla som stryk och ville inte se sprit den dagen! så dagen efter ordnade vi baren! Hade även kommit överens om att vara nyktra tills 5 juni! Hur tror ni de gick ? Efter vi fick sett resultatet som blev hur bra som helst så sa vi det, bara idag ! blev en jävla fest och malin som bor nu mera i halmstad kom ner till oss! :) Kristians kompisar kom och allt var hur bra som helst! Vi gick till mortens alla fulla som as, gick in och rockade som fan! DOCK hände de lite grejer jag hade smått ångest över dagen efter ;) men vafan! Man lever trots allt bara en gång.

Jag känner nu att jag börjar bli glad igen, c har försvunnit som vinden och de känns hur skönt som helst! Ist för tänka på han varje sek, min, dag, kväll, natt har det gått över tills kanse ett par gånger i veckan ! Och ska jag vara ärlig vill jag inte se, höra eller veta av han!

Jag börjar gå vidare. ( på riktigt ) Nu är det sommar & e trött på alla dessa idioter till killar som verkar så gulliga och snälla! Kyss mig i arslet :)


over&out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0