22 maj.

hey hopp! är jätte trött verkligen! igår natt sov jag ca 4 timmar, inatt körde vi martina & johan till landvetter så gick upp klockan 03.00. somnade väl vid sex och gick upp vid 11. Inget att rekomendera! Desutom e jag på min 7e dag och de känns jätte gott! en vecka gjord!! HÄRLIGT :)


Var på arbetsinterjuv igår, och tror det gick jätte bra! Ringa chefen i norge på måndag och höra så jag kan ge henne som referens! och går allt som tänkt så har jag jobb =)

igår fick jag ny kamera av min kära mammi! Blev jätte glad och den e verkligen jätte bra! :) Hade velat ha en systemkamera men när fan använder man den ? den kan man ju inte ha med och ta kort på roliga tillfällen och sina nära och kära! Så jag kör på en bra liten & smidig :)

over&out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0