i really need a new start!

jag har verkligen bestämmt mig för att försöka börja en ny start. Min gamla blogg är raderad för mig och en del därifrån finns inte längre till eller kommer att finnas till i mitt liv. Jag är trött på det och känner bara att de KAN inte trycka ner mig längre.

Just för tillfället har jag en väldig svart själ. Allt innom mig känns mörk, dyster och jag vet inte vad lycka är längre. jag älskar att skriva, blogga, de ända sättet att riktigt få ut mina känslor! Så altenativet är ju att jag startar en ny blogg menas jag arbetar upp mina känslor och humörsvägningar ! :) Jag ska bli en ny människa och kämpa för att nå fram! 
 
jag säger fuck off till alla personer som är som finnar i röven för här kommer en ny jessica med ett nytt liv och en helt annan livs inställning ! Jag ska kämpa, bråka med det inre och visa er alla att detta klarar jag ensam!

/ love jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0