känns väldans mycket bättre idag!

de känns otroligt mycket bättre idag. Började dagen med att gå till krogen och käka lunch med sis. Vi satt och prata om thailands resor eftersom de är just nu de ända jag tänker på.. vi diskutera lite och fick för oss gå och kolla in lite resor.. Sluta med att vi la undan en som ska betalas i feb.. Alltså har vi ett tag att jobba och tjäna ihop dessa pengar.. :) Det är otroligt mycket pengar men ger man sig då bara fan på de så klarar vi det.. Resan går på 10.100 kr för två veckor.. Sen ska man ju leva där oxå.. Hm men jag ska då fan klara detta. Jag vill så gärna till de stället.. De kommer va fruktansvärt varmt, nära till storstaden och kunna shoppa slappa och dricka drinkar GALET mkt. kan inte sluta tänka på detta.. Ska jag då behöva råna nån så ska jag fanemej klara detta :)

ikväll blir de NEW MOON hos martina med mat och massa gott. Ikväll äre mys på HÖG HÖG nivå.. Vi ska egentligen åka till norge imorn, men har hänt lite saker med mormor som kanske gör så vi inte åker. Jag vill inte åka men måste tjäna pengar.. Hoppas de löser sig med mormor och inte e så farligt som de låter <3


OVER &OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0